2013. április 19., péntek

Kis kerek doboz

Szeretem a dobozokat és kosarakat. Úgy döntöttem, én is megpróbálkozom egy saját magam által textillel bevont dobozzal. Először csak egy kicsivel. Fogtam egy papírhengert (öntapadós fólia tartóhengere volt korábban, az került szétfűrészelésre) valamint egy tésztás dobozt (ebből vágtam ki a köröket) és bevontam a kedvenc pöttyös anyagaimmal. Éljen az újrahasznosítás! Az aranyos kis mintát rengeteg helyen láttam már, sokan kihímezték előttem. A farkasfogat pedig teával festettem meg. Remek mulatság volt elmókolni vele, biztos nem ez volt az utolsó saját készítésű doboz. 















Mire térültem-fordultam, a lánykáim már "be is lakták" a dobozt.




2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a dobozod, igazán szuperek a pöttyös anyagaid! A minta is édes a tetején ( szernintem én is hímeztem már, csak nem lett belőle "késztermék")

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés