2013. december 18., szerda

Közeledik a karácsony- Christmas is coming


Bizony, és még rengeteg tennivalóm van. De koszorúra már nincs gondom, mert Belinda adventi játékában megnyertem Brigi kedves koszorúját. Kár, hogy az illatát nem tudom megmutatni.

Indeed, and I still have lots to do. But I don't have to make a wreath because I won a lovely one from Brigi, on Belinda's  game. 
 

 Ha már az illatoknál tartunk, készítettem pár hópelyhes díszt: 32-es pöttyös vászonra fehér fonállal. Fogtam egy marék illatos fűszert (fahéjat, csillagánizst, szegfűszeget, kardamomot) és kicsit összetörtem, majd a hópelyhekbe töltöttem, hogy kellemes illat lengje be a lakást.

I stitched some snowflake ornament on 32" linen with polka dots. Before I finished the snowflakes, I grabbed a handful of fragrant spices and smashed them. Then I put all the smashed spices into the ornaments and sewed them ready. They have lovely smell!
 



20 megjegyzés:

  1. Волшебное украшение праздника!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek az illatos párnácskáid!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Valami egyszerűt akartam készíteni, mégis egy kis csavarral. És annyira szeretem ezeknek a fűszereknek az illatát!

      Törlés
  3. Gratula! Szépet kaptál, és nagyon szépeket készítettél!!!
    Már annyi helyen kérdeztem: hol lehet kapni csillagánizst???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a dicséretet! Dekorációs célokra való csillagánizst virágkötészeti dolgokat árusító helyen lehet beszerezni, jó nagy kiszerelésben. Étkezési célra éppen a Lidl-ben láttam. Remélem sikerül beszerezned!

      Törlés
  4. Jó helye van a kis koszorúnak :) Örülök.
    Nagyon szép munkáid vannak..gyönyörködtem..

    VálaszTörlés
  5. Ooh, it's going to smell lovely in your home! What a great idea :)

    VálaszTörlés
  6. Hű,de csodás MINDEN!!!! Érzem az illatot.:)

    VálaszTörlés
  7. Ünnepekre ráhangolódós, bódító illatok vannak nálad. Minden nagyon tetszik kapott ajándék, a hímzett párnácskák és a fotók hangulata.

    VálaszTörlés
  8. ho wow !
    wonderful new pieces here
    really, a great job again
    what a good idea, it's as if I could smell them from here =)
    xxx

    VálaszTörlés
  9. A lovely idea to fill the ornaments with spices. They look beautiful and all of them are beautifully trimmed.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ízlésesek,finomak ezek a díszek,szeretettel gratulálok!Igazán jó rájuk nézni!:-)
    A koszorú finom illatot árasztva várja a karácsonyt,jó készülődést!

    VálaszTörlés
  11. Que de merveilles sur votre blog !!! Beaucoup de talent et de bon goût !!! Bravo et Joyeux Noël !!!
    Chantal ou Mamilou

    VálaszTörlés
  12. Votre blog est magnifique felicitation Marie-Claire (Belgique)

    VálaszTörlés
  13. Wonderful finishing!!! Merry Christmas!

    VálaszTörlés
  14. Legyen áldott, békés karácsonyod és mosolygós új esztendőd!
    Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
  15. I can immagine the wonderful fragance of that wreat, & i love all those elegant ornaments!! Big hugs!

    VálaszTörlés
  16. Your pincushions will be really a perfect gift!!!

    VálaszTörlés
  17. Urocze sa te haftowane poduszeczki. Piękny masz świecznik :)

    VálaszTörlés
  18. I love your ornaments!! It's a beautiful idea!
    Naty

    VálaszTörlés