2014. február 18., kedd

 Újra itt!

Régen jelentkeztem már, igen sok dolog akadt az év elején, így nagyon kevés időm maradt hímezgetni. Tervem azért rengeteg, majd meglátjuk, mit sikerül kiviteleznem. Palkó-lapon indult egy csuda szép SAL, amiről semmiképp sem akartam lemaradni. Az első két részlettel elkészültem, természetesen kávéval festett 40-es vászonra készül a mű szürkés árnyalatú Barbaral  fonalakkal.


A másik nagy lélegzetvételű munka egy BBD minta (Mystery bonus), amit Barbara oldalán láttam meg először, és naná hogy szerelem volt első látásra! Természetesen nagyrészt az ő fonalaival tervezem kihímezni, egyelőre eddig jutottam...



Még Karácsonyra készült egy-két ajándék, amit nem mutattam - sajnos a nagy kapkodásban nem sikerült jó fényképet csinálni, pedig Maja mintájából helyes kis szütyő kerekedett. Köszi a mintát Maja!



Ez pedig egy csupa csipkedoboz akar lenni, amit az unokahúgnak készítettem.


Köszönöm, hogy bekukkantottál!

10 megjegyzés:

  1. You've been really busy!!! Great progress on your projects :)

    VálaszTörlés
  2. :) Tényleg jó régen írtál már. Nagyon szép dolgok készülnek Nálad, nagyon különleges lesz a Palkó-féle mintakendő:).

    VálaszTörlés
  3. Oh my...must be hard to stitch in this linen..the result is orgeous! Congrats! The boxes are gorgeous too!

    VálaszTörlés
  4. Ááááááááá,remek,szia!Örülök,hogy visszatértél köreinkbe!
    Hajrá Palkó SAL,szép a vászon,jó a fonal színe,a lisztes lapátod is kellően odaillő/az enyémek a telken vannak:-S/
    A BBD valóban nagy munka,mutass fázist majd még!
    A csupacsipke doboz meg kisasszonyos,tetszik!:-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szuper a SAL hímzésed!!!
    A szütyő és a doboz is csodás lett!!!

    VálaszTörlés
  6. you always have the most beautiful fabrics =)
    those pieces you started are very sweet
    it's going to be really great, enjoy =)
    and the pouch & box, wow, a delight for the eyes
    very well done =)
    xxx

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy újra látlak! :) Szépeken dolgozol!
    A SAL-os képet vittem az albumba :)

    VálaszTörlés
  8. Wonderful wip and I love so much the small bag with the cute witch!!!

    VálaszTörlés