2015. december 29., kedd


Ajándékok

Célba értek, úgyhogy megmutathatom őket.
A doboz mintáját itt találtam. 40-es, teával festett vászonra hímeztem Barbaral fonalakkal és csak egy kis piros farkasfoggal díszítettem.  Piros anyaggal és némi csipkével béleltem.






Pöttöm maradék anyagra került ez a pici minta, a kedvenc pöttyös anyagommal kiegészítve, szalaggal, farkasfoggal, piros hópihe gombbal és apró piros csengettyűkkel felcicomázva.





Valami tejesen más formának indult a fehér angyalkás pici minta, de egyszer csak szívvé alakult a kezeim között. Akkor aztán előkaptam az egyik natúr fa alapot és fehér farkasfoggal övezve ráragasztottam.
 

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép munkák, a doboz mintája pedig különösen <3 Úgy örülök, hogy nem csak én vagyok úgy egy mintával, hogy fogalmam sincs mit csinálok belőle mikor elkezdem, de aztán valami mindig kisül és általában szupi dolgok :) Boldog Új Évet neked!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű szépek ezek a munkáid is! :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog, békés, örömökben gazdag új évet kívánok én is Neked!

    VálaszTörlés